لزوم تولید محتوا برای هر کسب و کار

تولید محتوا چیست، بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا

علی هشترودی 
13 اسفند 1399 

آیا هر کسب و کاری به محتوا نیاز دارد ؟

اگر خیلی ساده بگوییم، بازاریابی مبتنی بر محتوا برای هر کسب‌وکاری که بتواند محتوای مفید و با کیفیت تولید کند ضروری است. تولید و بازاریابی محتوا مزیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آنها موارد زیر است:

- می‌توانید از خود محتوا کسب درآمد کنید.
- برای محصول یا خدمات شما مشتری می‌آورد.
- یک روش کم هزینه است.
- کمک به ایجاد شهرت، اعتماد و اعتبار می‌کند.
- نتایج و عملکرد آن به راحتی قابل تحلیل است.
- در وفادارسازی مشتریان تاثیرگذار است.

هر کسب‌وکاری می‌تواند از روش محتوا کمک بگیرد اما فعالیت در همه کانال‌ها و بسترها ضروری نیست.

این که تولید محتوا چیست و در چه ابعاد و چه کانال‌هایی نیاز است بستگی به موضوع کسب‌وکار، نوع محصول یا خدمات، پرسونای مشتریان و از همه مهم‌تر زمان و هزینه لازم دارد.

خلاصه این که اگر در کسب‌وکار خود می‌توانید تولید محتوا کنید، حتماً این کار را انجام دهید.

 کسب درآمد از تولید محتوا، تولید محتوا چیست، بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا

تولید محتوا خودش یک کسب و کار است

هزاران شرکت یا افرادی به تنهایی با محتوا کسب درآمد می‌کنند. دو روش متداول و پرطرفدار کسب درآمد از محتوا یکی فروش محتوا و دیگری تبلیغات است.

کافی است یک وبسایت پربازدید ایجاد کنید یا کانال‌ها و صفحه‌های پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی بسازید و بعد سفارش تبلیغات بگیرید.

در روش فروش خود محتوا هم باید محتوای تولیدی به اندازه‌ای ارزشمند باشد که مخاطب حاضر شود برای آن پول بدهد.

همین حالا هم وبسایت‌هایی هستند که برای استفاده از مطالبشان باید اشتراک بخرید. 

کسب درآمد از تولید محتوا، تولید محتوا چیست، بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا style=